Match

Igår kväll kom jag på att mitt matchställ befann sig i Kalmar. Så i morse var det bara att sätta sig i bilen och köra till kalmar och sen tillbaka till Löt för att packa och 20 minuter senare befinna sig i Borgholm! Så typiskt.. (mig). Matchen slutade tyvärr oavgjort men kändes som en förlust då vi vinner skotten med 28 - 14 !!! Lite glad ändå, då jag lyckades trycka in en boll i andra perioden :) Men det är surt att vi inte ska lyckas slå Svala, de tre senaste matcherna har slutat lika! (8 - 8, 4 - 4, 2 - 2)

Kommentarer
Postat av: marre

fast vi har vunnit med 4-2 mot dom med :D sista hemmamatchen för två år sedan!

2010-02-01 @ 00:05:58
Postat av: M

fast när jag tänker efter förlorade vi båda gångerna i fjol .. hahah :(

2010-02-01 @ 00:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0