Snö och poker

När jag gick ut från lägenheten igår var det regn regn regn. Tragiskt tänkte jag. När jag senare går av tåget i sandvika möts jag istället av snöflingor stora som köttbullar. Helgen stod för dörren och kvällen spenderades hos Jessica och Ebba för att tillsammans med gustav och linnea äta tacos och spela spel och poker. Somnade på deras soffa och blev kvar till idag då det var dags att göra ett sista ryck att fixa de sista julklapparna, lyckades bra! Nu är stressen över och det är bara att vänta till torsdag då färden hem mot Öland går av stapeln. Nu längtar man efter julmat och julmys. Får en liten försmak på julmat redan på tisdag då vi ska ha knytis här hemma! jag ska fixa omelett och svampstuvning, aldrig gjort det innan, så blir spännande.


Kommentarer
Postat av: Tina

Använd din mammas recept! Hon gör den godaste omelett jag någonsin ätit:)) Ses snart!

2011-12-18 @ 08:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0